2013. február 26., kedd

Spanyolországi edzőtábor

A februári Héraklész úszó-futó felmérőt követően Spanyolországba utaztunk kéthetes kerékpáros edzőtáborba. Reggel 6-kor indult a gépünk Barcelonába onnan transzfer vitt Lloret de Mar-ba edzéseink színhelyére. Bajai Peti és Ruzsás Dávid Busszal hozták kerékpárjainkat és a nagy csomagokat. Este 7-kor már együtt volt mindenki. Szép kis csapat gyűlt össze: Uniqa, Budaörs, Debrecen, Mogyi csapatok tagjaiból, ezen kívül csatlakozott hozzánk egy Francia csapat is.

A szállásra nincs kifogás, kétfős, de három ágyas szobák nagy erkéllyel, svédasztalos reggeli és vacsora. Úszással kezdjük a napot hotel medencéjében. Kicsit szokatlan 20 m-es és körülbelül 29 fokos vízhőmérséklet vár minket reggelente, a medence nem feszített víztükrű, úgyhogy hullámzik is rendesen, mondjuk, nekem tetszik. :) A terep lankás, az útminőség kiváló. Nem kell túl öltözni, de azért a kamásli, kesztyű elkél. Első edzésen egy könnyed másfél órát tekertünk 11 órai indulással. Nagyon jól éreztem magam, szívesen tekertem volna többet is akár. Érkezés után mindenki megoldotta magának az ebédet, majd délutáni ejtőzés következett. Fél ötkor indultunk futni. 30 perc bemelegítés után, egy a szálláshoz közeli 400-as pályán résztávoztunk. A futás is jól esett annak ellenére, hogy fájt a lábam. Az idő sem hűlt le, háromnegyedes nadrág, hosszú ujjú felső éppen elég volt. Este nekiállt szemerkélni, de ennek mára nyoma sincs. Már meg volt az úszás és a kiadós reggeli. Valamint túl vagyunk már egy 50km-es bringázáson is. Tekerés után a Franciákkal fotózkodtunk. :P Most pedig a jól megérdemelt pihenőnket töltjük. :) Rápihenünk a délutáni futásra és TRX-re. Hamarosan további részletek a táborról!