2013. május 13., hétfő

Eger - MEFOB

Vasárnap reggel, nem túl korán, elindultunk Egerbe. Itt került megrendezésre az idei Magyar Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnoksága. Jó sok meleg és vízálló cuccot vittünk, mert esőt is mondtak aznapra. Jó korán odaértünk, Dáviddal és Levivel felvettük a nevezési csomagot, majd kiültünk a strand előtti fűre, a kerót ugyanis nem engedték bevinni. Két órán át ücsörögtünk, majd 1-kor végre elkezdődött a bedepózás és a bicajtól "megszabadulva" már bemehettünk a strand területére. Itt is pihentünk egy keveset, majd én elkezdtem a bemelegítést. Megnéztem a futó-, majd a keró pályát.

Verseny előtti relax
Szerencsére az idő gyönyörű volt, meleg és napos. Néha egy kis szél ijesztgetett, hogy na most jön az a felhőszakadás, de mindenki nagy örömére ez elmaradt. 14:50-kor rajtoltunk. Nem sokan, körülbelül 20-an voltunk a medencében. Elsőként Kovács Zsófi végzett a 750 m-es távval, másodikként Dodó mászott ki a medencéből. Én Szabolcsi Fruzsival fejeztem be az úszást majd együtt kerékpároztunk végig, felérve Dodóra. A futás 6 kör volt egy kis sétányon, egy frissítőállomással, így kevesebb, mint kilométerenként ihattam volna, de egyszer sem tettem.
Rebekával a célban
Nagyon szúrt az oldalam, próbáltam egyenletesen venni a levegőt és úgy gondoltam a frissítéssel csak rontanék a helyzeten. Többet foglalkoztam a hol erősödő hol alábbhagyó fájdalommal, mint a futással. Így nagyon vontatottnak és technikátlannak éreztem a futást, ami nem esett jól. Jó volt végre beérni a célba, levenni a cipőt, frissíteni, beszélni a fiúkkal és puszit adni anyukámnak! :)

Lányi Tomival




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése