2013. május 1., szerda

Edzőverseny és Duatlon OB.

Április 21-én, vasárnap a Margit-szigetre mentünk, hogy részt vegyünk a 29. Városvédő futáson. Szuper időnk volt. Meleg és napsütés. Pont emiatt a kíméletlen időjárás miatt kevésnek tartottam 10km-re a két frissítőpontot, de ezt kellett beosztanunk.
Próbáltam nem elfutni az elejét, ami nehéz amikor húz a tömeg, de lassan is melegszem be szóval ezzel nem is volt gond. Szépen hoztam be a le- lemaradókat és próbáltam az engem megelőzőkkel elfutni valamennyit. Az utolsó két kilométeren már rázott a hideg, de a végébe minden energiámat beleadtam. 40:47-es idővel értem célba, ami jobb, mint amire számítottam, úgyhogy elégedett vagyok, de van még hova fejlődni, szóval nincs megállás. Délután Krisihez mentünk kerti sütögetésre, ahol meglátszott a versenyzőkön a fáradtság, de ez nem állt a jó hangulat útjába. :)




Már csak 7km :)

Egy héttel később Kaszón megrendezett Duatlon OB-n álltunk rajthoz. A női mezőnyben 51 induló volt. Az első futás (5km - 2 kör) elején jól bírtam a tempót, kis ideig egy nagyobb bolyban haladtunk, majd egyre kevesebben lettünk. A második kör elején volt egy iramváltás. Itt hoztam egy rossz döntést, ugyanis úgy gondoltam, el tudok futni az első csapattal, de hamar kiderült, hogy még nem vagyok elég erős ehhez. Jött a holtpont, olyannyira, hogy a 3 körös kerékpár második felére tértem csak magamhoz. Az első felén "elengedtem" egy párost és próbáltam összeszedni magam. Végre felért egy kisebb csapat, ami megelőzésemkor szétszakadt, így hármasban tekertük le a maradék  kb 16km-t. A végén már csak 2,5km futás várt, amit egy erőteljesebb kellemes versenytempóban teljesítettem. Abszolútban 6. helyen értem célba. Korosztályomban pedig, ami idéntől U23, aranyérmes lettem. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése