2012. február 23., csütörtök

Százhalombatta

Bár kicsit megkésve, de még időben (8 napon belül) érkezik a beszámoló százhalombattai Héraklész összetartás edzőtáboráról. Péntek délután 2-kor indultunk Margit-híd budai hídfőtől. Hamar lent voltunk és elfoglaltuk a szállást,szokott módon a Hotel Training-ben.
Ezen a télen már negyedszer jártam itt, tehát nem volt idegen sem a város sem a hotel. Délután úszás, majd nekem gyengélkedésemre való tekintettel egy kellemes infraszaunázás, ami nagyon jól esett. Este rövid megbeszélés majd közös filmezés. Másnap 9-re mentünk úszni, majd ebéd és csendes-pihenő. Délután a többiek futni mentek én pedig a fitnesz terembe indultam. Bicajozás és egy kis erősítés combra. Valamivel később irány az uszoda. Este olimpiai kvízjáték amit magas fölénnyel a mi csapatunk nyert. Egy Marlenka torta volt a jutalmunk. Harmadik nap elérkeztünk az utolsó edzéshez: erősítés és úszás. A hotelben gyors pakolás, majd érkeztek a szülők és indulhattunk haza! Délután még volt szerencsém látogatást tenni a Syma csarnokba, ahol egy nemzetközi öttusa kombinált számát (futás-lövészet) néztem végig.
Hétfőn egy lazább edzéshetet kezdtünk. Vasárnap pedig ismét egy Héraklész felmérő vár ránk! Úszáson 1.500, futáson pedig 10.000 méteres távokkal kell megküzdeni. Minden edzőtársamnak és résztvevőnek sok sikert kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése