2012. augusztus 12., vasárnap

1 edzőtábor, 2 verseny


Az egyhetes kerékpár centrikus edzőtábort Balassagyarmaton fejeztük be. Itt én nem indultam a szombati triatlonon. A terv az volt, hogy szombaton egy jó kis lendületes edzés aztán a vasárnapi aqatlonon lehet hasítani. Már ott elakadtam, hogy szombati edzés, ugyanis iszonyatos oldalfájdalom jött rám. Senki nem tudta megállapítani, hogy mi lehet a bajom egyik orvos izomhúzódásra gyanakodott másik orvos epét mondott. A lényeg, hogy légvételre és bármilyen mozgásra fájt.
Icával, az edzőmmel úgy döntöttünk, hogy hazautazom Budapestre, miután átaludtam az egész utat 38,5 °C-os lázzal értem haza. A harmadik orvos antibiotikumot írt fel, amit bojkottáltam, mert időközben enyhültek a fájdalmaim. 3 nap kényszerpihenő után újra edzésbe kezdtem.
Csütörtökön már Faddon készültünk a hétvégi Országos Bajnokságra. Pénteken már a depót is kipróbálhattuk. Szombaton 16:15-kor rajtoltunk. Úszáson a hatalmas hullámokból viszonylag jól jöttem ki, de a depózás után hátracsúsztam a harmadik bolyba. Próbáltam rávenni a párfős csapatot, hogy forogjon be mindenki, úgy gyorsabban haladunk, de sokan nem vállalták, hogy elöl mennek. Így a futásra 2 perces hátrányt szereztünk. Nagy iramban indultam meg, de ez sem volt elég arra, hogy bárkit is behozzak. Korosztályos 3. helyen végeztem. Bár sokak szerint ez egy jó eredmény, én a legkevésbé sem vagyok megelégedve magammal.
Vasárnap elindultam egyéniben az Én-Te-Ő váltón ez a saját távomnál valamivel hosszabb (1000m úszás, 30km keró, 7km futás) főként edzés gyanánt teljesítettem a versenyt, hogy rákészüljek a szeptemberi U23-as EB-re, ahol olimpiai távon kell bizonyítanom. Remélem ott legalább úgy teljesítek, mint a ma délutáni versenyen, ami az OB-val ellentétben biztató volt. 
Most egy pár napos testi-lelki pihenés, feltöltődés a Balatonon, majd ismét belecsapunk az edzésekbe, majd egy hét edzőtábor Egerben és irány Spanyolország. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése