2012. november 6., kedd

Lezárult egy korszak


2004-ben kezdtem a triatlont a Villám SC-ben. Eleinte persze nem úgy mentünk oda Dáviddal, hogy ez lesz az irányadó a mindennapjainkban, de beleszerettünk és fokozatosan a délutáni -majd később pluszban a reggeli- edzések mindennél fontosabbá váltak számunkra. A versenyekről és edzőtáborokról nem is beszélve. A fél napunkat és az egész nyarat a Margit-Szigeten töltöttük. Jó hangulatú, de kemény edzéseken vehettünk részt. Ez az edzőmnek, Fűri Icának és a csapattársainknak köszönhető.
Négy év után elkezdtek szétszóródni az edzőtársak. Volt aki másik egyesületet választott, volt aki végleg abbahagyta a triatlont. Ekkor én is átigazoltam az ORTRI egyesületébe. Két évet töltöttem ott. Egészen más edzések és körülmények voltak. 
Majd visszajöttem Budapestre és ismét a Villám SE-ben edzettem, Icával remek közös munkát végeztünk és jöttek sorban a szép helyezések. Idén azonban egy gyötrelmes szezont zártam. Nem voltam elégedett a teljesítményemmel, nem hogy nem javultam de talán még romlottam is. Ebben a tavaszi érettségi is szerepet játszott valamint az, hogy elfogytak a korunk-béli edzőpartnerek.
Hosszú ideje mi voltunk a legidősebbek és ettől nem éreztük jól magunkat. Sokat tusakodtunk, hogy mit csináljunk. Végül Dáviddal úgy döntöttünk, hogy másik egyesületet keresünk, ezért Kuttor Csabához és az Uniqa Team Újbuda egyesülethez fordultunk. Ezúton is szeretnénk tisztázni, hogy nem személyes konfliktus vezérelt minket és senki nem csábított, vagy invitált máshová. Ez egy nehéz fájdalmas döntés volt, mindannyiunkat megviselt. Icára és a Villámra, mindig szeretettel gondolunk majd vissza és ajánljuk Őket, minden kezdő triatlonistának. Számunkra lezárult egy korszak és egy új kezdődik.

Köszönjük Ica és István!

Búcsúzunk Villám, Hello Uniqa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése