2013. március 11., hétfő

Lloret de Mar - A második hét

Az edzőtábor második hetét, a pihenőnap ellenére, kicsit fáradtan kezdtem. A reggeli úszás nem volt igazán edzés értékű számomra. A kerózás viszont nagyon jól esett, jó lendületes tempót mentünk a szeles időjárás ellenére. Délutáni futáson meg is volt a böjtje a bicón keménykedésnek...nem születtek rekordidők.

Kedd reggel megint úszással indítottunk majd futás és keró. Bringázás szempontjából itt értem el a holtponthoz. Nagy szél volt, nem esett jól a tekerés, mondhatni végigszenvedtem az edzést. Másnap még mindig esős idő volt. Elmentünk hát futni. Küzdöttem a csonthártyámmal, amit hol éppen csak éreztem, hol erősebben fájt, ezen az edzésen utóbbit fogtam ki. Szerencsénkre délutánra kitisztult az ég és bicajra pattanhattunk, hogy letekerjük aznapi adagunkat. :) Este két szülinapost ünnepeltünk: Dudás Esztit és Bajai Petit, jó hangulatú vacsival zártuk a napot. Csütörtök. Megint egy úszásmentes nap. Reggeli után rövidebb keró, majd közepes jól eső futás. Hosszú pihenő, újabb tekerés. Pénteken pihentettük magunkat (vagy a bringákat?) Reggel erős úszás várt ránk, délután résztávos futás. Azért be kell valljam aznapra nem hiányzott a bicaj. :) Tábor utolsó edzőnapja, szombat. Reggel levittük a nagy táskákat, hogy gyorsan bepakolhassuk a kisbuszba. Tekertünk egy hosszút, ami számomra elég hullámzó volt. Egyik percben hátam közepére se kívántam a tekerést a következőben meg nagyon élveztem az egészet. Nem is csoda. Gyönyörű időnk volt. Meleg és napos. Rövid mezben tekertünk és szép színünk lett a végére. :)
A barnulás (élőben jobban látszott ám...)
Keró után mindenki bepakolta a bicókat és a busz már indulhatott is. Mi meg nekiálltunk az erkélyen (kívül) napozni. :P Délután laza futás, úszás. Este vacsi, beszélgetős pihenés. 

Vasárnap korán keltünk, transzferrel vitettük magunkat a reptérre. Szépen, időben odaértünk. Délután egykor pedig már az otthon "melegét" élvezhettük. (Na jó annyira nem volt itthon se hideg :P )
Összességében elmondhatom, hogy hasznos, jó hangulatú, szuper két héten vagyok túl. Úgy érzem a táborra felkészülten mentem ki és ennek köszönhető, hogy annak minden edzését élveztem. Már nagyon várom a következő tábort, ami Medulinban lesz. Remélem onnan is hasonló élményekkel, érzésekkel és gondolatokkal térhetek haza. :) 


Csabi 2. heti "jelmeze" - A bevándorló



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése