2012. március 5., hétfő

Pesaro – 1. nap

A tegnapi érkezés után már a kerékpárok kipakolásánál akadályba ütköztünk, ugyanis a vonóhorogra szerelhető kerékpártartó nem jött le, amitől a csomagtér ajtaját sem tudtuk kinyitni. Fél órás kulcs csavargatás és feszegetés után a fiúk belülről kezdték pakolni a bringákat. Aztán hirtelen Szilárdnak (Mogyi Baja-Pécs edző) sikerült megszabadítania a az autót a szerkezettől.
Beköltöztünk a szobáinkba, amik elég jól felszereltek, tulajdonképpen minden van, leszámítva az ingyenes WiFi-t, ami úgy vélem mindenkinek nagyon hiányzik. Természetesen 3€ ellenében 1 óra netezésre van lehetőség, de azt hiszem inkább keresünk egy netkávézót. A vacsora több, mint amennyit el tudunk illetve el szeretnénk fogyasztani. Előétel, tészta, hús, desszert. Még leírni is sok.

Ma a reggeli után egy úszással kezdtünk. A csapat fele… na jó csak 5-en gyalog érkeztünk az uszihoz, ahol kiderült, hogy rajtunk kívül mindenki kocsival ment. Végül is odataláltunk és időben odaértünk, úgyhogy nem volt gond. Sátorban úsztunk 50m-es medencében, 3 bérelt pályán. Főként ellenállással úsztunk, de nem volt erős edzés. Visszafelé már mi is autóval közlekedtünk. Rögtön bringás felszerelésbe öltöztünk és irány az első bringaedzés. A városi útminőséget inkább nem véleményezem, mert nem sok pozitívumot tudnék írni, legyen elég annyi, hogy a budapesti utakkal vetekszik, ami mint tudjuk nem egyszerű. Egy jó ideig kavarogtunk a városban mire kiértünk a keresett SS16 jelzésű útra. Itt már az út is jobb volt és haladni is lehetett. Elég nagy autós forgalom van, de nem egy kerékpárossal is szembe találkoztunk. Visszafelé simábban eltaláltunk a szállásra. Egy könnyű ebéd, ez már jóval kevesebb volt, mint a tegnapi vacsora, ugyanis itt csak az „előételt” kaptuk. Kicsit furcsa volt de személy szerint nekem megfelelt. Hosszú csendes pihenő következett, rengeteg alvással. Aztán még volt egy kis időm megnézni a tengerpartot. Biztosíthatok mindenkit, hogy iszonyat hideg a víz. Visszasétáltam a hotelbe és futócuccba öltöztem a mai utolsó edzésre. Egy jóleső laza futással zártam a napot. Innentől ma már csak relax.