2012. március 7., szerda

Pesaro - 3. nap

A tegnapi időjárás sajnos nem kedvezett nekünk. Egész nap szakadt az eső, úgyhogy egy métert nem tekertünk. Viszont kétszer futottunk. Ebből következik, hogy kétszer áztunk el. Szerencsére az internettel ellentétben a mosás ingyen van. Mára már vissza is kaptuk a tiszta ruháinkat.
Ma meglepetten láttam reggel, hogy hétágra süt a nap! Reggeli után fél tízkor indultunk a délelőtti hosszú bringázásra. Mentünk egy jó kis kört. Sokkal jobban esett, mint az első napi kerékpár. Sehol egy felhő az égen, jó meleg volt. A bringa végén a táblák kicsit megvicceltek minket, először: Pesaro 9 majd 11, 3 és 7 kilométerre volt, ilyen sorrendben. Mindenki nézett nagyokat, de végül csak odaértünk. Egy könnyű futás után irány az ebédlő. Rövid csendes pihenő és délután négykor már újra a bringán ültünk. Egy könnyű, rövid pörgetős tekerés várt ránk. San Marino felé indultunk. Először csak emelkedő, majd egy lankás fennsík majd ugyanezen az úton vissza. Felfelé sem volt rossz ahogy ráláttunk a városra és a tengerre, de lefelé egyszerűen lenyűgöző volt! még a lélegzetem is elakadt. (még szerencse, hogy gurulás közben nem kell kapkodni a levegőt) Ezen az úton nem is volt forgalom, ez tetszett benne talán a legjobban. A nap még mindig sütött és kellemesen melegítette a hátunkat, ami szintén nagyot dobott a hangulatomon. Most is futással vezettünk le. Csak a parton futottam oda-vissza. Egyik oldalon a tenger hullámzik, másik oldalon a homokos part látványa fogad. Számomra ez olyan nagy nyugalmat adott, főleg, hogy így késő délután csak egy-két ember van a parton, ilyenkor már nem futnak annyian. Remélem a további napokban is legalább ilyen gyönyörű időnk lesz!