2012. május 20., vasárnap

Tisza Triatlon

Szombat reggel autóval jöttünk Tiszaújvárosba. Eddigi évek során megszokott módon a Klub csapat Országos Bajnokság volt előbb. Ezen a versenyen a sprint távot (750m-20km-5km) kell a csapatból minimum 3 főnek együtt teljesíteni. Elit női mezőnyben mérettettük meg magunkat. Csapatunk 5 főből állt: Hargitai Heni, Kerekes Lili, Szabó Tíci, László Klári valamint jómagam. Úszás második felében négyen maradtunk, Klári lemorzsolódott, majd a depózás után a bringán, Tíci is lemaradt. Innentől vigyáznunk kellett egymásra, mert elértük a minimum létszámot. Szépen haladtunk a bringán és futáson is a maximumot hoztuk ki a csapatunkból.
5. helyen értünk célba, szerintem nagyon jó volt, mert tényleg mindenki a lehető legtöbbet hozta ki magából, szívből versenyeztünk és ez mindennél fontosabb! Este vacsinál egy kis sütögetés, rengeteg süti és a felnőtteknek bor. Így ért véget a szombati napunk.
Vasárnap ugyan csak 15:00-kor volt a női sprint rajt, de ehhez képest korán, már 7-kor ébren voltam. Hiába hozzászoktam a korán keléshez. :) Délelőtt szurkolás és relaxálás az árnyékban. Aztán 14:00 körül melegítés. Egy kevés a szárazföldön egy kevés a vízben. Aztán délután 3-kor végre elrajtoltunk. Elit nők egy pályán. Egy kis harc, amíg mindenkinek meglett a sorban a helye aztán úszás. A vízből előbb kiértek azok, akiknek nem kellett ellenfelekkel küzdeniük a rajt utáni 200-250 méteren. Így első bolyban 4-en voltak. A második bolyról éppen lecsúszva Takács Annával kezdtem a kerékpározást. Nem sokkal később utolért minket egy hármasfogat majd keményebb sebességre kapcsoltunk és megfogtuk a második bolyt. Gyorsan depóztam, így a bolyból elsőként a mezőnyben 5-ként kezdhettem meg a futást. Horváth Zsani már a futás elején feladta, mert begörcsölt a lába. Bő egyperces hátrányom volt az első boly utolsó emberéhez képest. Max tempót nyomtam és még az első körben sikerült felérnem rá. Itt sem álltam meg pihenni még egy embert meg kell fogni. ez is sikerült. Majd tovább futottam erős iramban. Bebiztosítottam az abszolút 2. helyet és nem 100%-os elégedettséggel, de célba értem. Így Junior és Elit női kategóriában 1. lettem!
Kerékpáron és futáson az Oakley szemüvege biztosította a zavartalan versenyzést és ne feledkezzünk meg a RedBull jótékony hatásairól sem. Köszönöm edzőmnek, Fűri Ilonának, hogy felkészített a versenyre, remélem a jövőben is hasonlóan jó, sőt ennél még nagyobb sikereket érünk el közös munkával.
A hivatalos eredménylistákat az alábbi linken tekinthetitek meg: Magyar Triatlon Szövetség

Jövő héten Nyíregyházán készülünk tovább, Héraklész edzőtábor keretében, úgyhogy természetesen arról is érkezik majd beszámoló. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése