2012. április 29., vasárnap

Egy nap két Országos Bajnokság

Április végére esett a Duatlon Országos Bajnokság, ami Kaszón került megrendezésre. az idő szuper, meleg. Délelőtt volt a rajtunk. szokás szerint egyszerre indították az összes nőt. Első futáson egy ideig sikerült elfutnom Dudás Eszterrel és Fuchs Renivel, de ők erősebbnek bizonyultak. Így Koch Renivel folytattam a futást. Kisvártatva elfutott mellettünk Forró Zsófi, de mögé sem tudtunk beállni.
Egy gyors depózás után egyedül kezdtem a kerót, de Reni hamar felért rám és ott is hagyott. Ezt követően valamennyit egyedül tekertem, de hátulról jött csapattársam: Hargitai Heni, aki nagy segítségemre volt a hátralévő kerékpározás során. Ezúton is köszönöm ezt neki. A második futást keményen kezdtem és próbáltam ezt az erőteljes iramot tartani. Lassan de biztosan közelítettem Koch Reni felé, akit a végén be hoztam sőt meg is előztem. Abszolút negyedikként értem célba, de a kategória győzteseként.

Délután a Vasas pályára mentem, hogy 10.000 méteren teljesítsem az U23-as futószintet. Egy kis kavarodás után érvényes engedély hiányában azért megengedték, hogy kizárólag versenyen kívül, de elindulhassak. Este 8-kor volt a rajt. Mi után a rajtpisztoly többször besült, ötödik próbálkozás után végre elindulhattunk. az első 5km-t szépen teljesítettem az általam kitűzött időeredménynek megfelelően. Innentől viszont csak romlottak a köridők és végül 39.05-tel értem célba. Ezzel sajnos nem sikerült megfutnom a szintet, de van még egy lehetőségem, tehát erre rá kell készülnöm.

Hétvégén Tiszaújvárosi Triatlon Tour és Klub Csapat OB. lesz. Most ezekre készülünk. Csapatom: Hargitai Heni, Kerekes Lili, László Klári és Szabó Tícia. Hajrá csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése