2012. január 17., kedd

Miskolc

Előző hét pénteken érkeztünk Miskolcra, úszó edzőtáborba. Otthonitól eltérő edzések, mindenkinek, így nekem is izomlázat okoztak, amit persze tűrni kell. Tűrtük is. Kaptuk továbbra is a terhelést. :) Második nap egy kis bonyodalom támadt az uszodában, amint beléptem volna a "csikóhal" csoportos női öltözőbe, a tűzjelző hangja ütötte meg a fülemet. Ki kellett "menekülnünk" az uszoda épületéből. Volt nagy rohangálás. (Részletesebb beszámolót itt találtok: Pap Dávid blogja.) Harmadik nap egy kicsit mást edzettem, mint a többiek, mert csonthártya-gyulladásom van, így nem futhatok, pihentetnem kell. Így hát kondizni mentem. Az ottani szobakerékpár sajnos kidörzsölte a combom. Ez a későbbiekben viszont nem befolyásolta az edzéseimet. A következő nap egy ráadás úszóedzést vállaltam be amíg a többiek a salakos pályán rótták a köröket. Ma egy lazább napunk volt: délelőtt ismét a kondit látogattam meg tekertem megint, de most jól felkészülten érkeztem olyan nadrágban ami védi a combomat. Gondoltam, ha már úgy is itt vagyok kipróbálok egy-két gépet. Erősítettem egy kicsit combra egy kicsit vádlira, de nekem ez nem volt elég ki kellett próbálnom azt a gépet is ami belső combra épít. Nehéznek nem volt nehéz, csak azt nem tudtam, hogyan nyújtsam le azokat az izmokat, így délutánra szépen be is savasodott. Szerencsére csak egy rövid úszás volt beiktatva. Utána készítettünk néhány képet amelyek kivitelezése nem igazán tetszett az úszómesternek emiatt kisebb összetűzésbe keveredtünk vele. Ez később megoldódott szerencsére. Siettünk az étterembe, ahol nem nagyon kedvelték a társaságunkat apróbb nyűgjeink miatt. (ketchupot és kést kértünk a virslihez, a fiúknak nem volt elegendő az étel mennyisége stb.) Rohanás a koleszba iszonyat hideg volt. Egy kis szórakozás a csapattal, palacsinta sütés-evés. (Ez nekem kimaradt) Egy jó hangulatú megbeszélés aztán irány a szoba és az ágy. Azt hiszem egy ilyen nap után senkit nem kell altatni. :) Fárasztó hetünk volt, de csak a holnap végeztével mondhatjuk, hogy teljesítettük a tábort. Még vár ránk egy hidegben futás reggel, ezen már munkába fogom a lábaimat jómagam is, valamint egy erős sorozatot tartalmazó úszás. Majd ebéd után végre már csak egy 2 órás utazás választ el minket, attól, hogy otthon legyünk. Már csak ezt várom! :) 

Öcsivel
Ez nem tetszett az úszómesternek...

...meg ez.



Red Bull 

Dév

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése