2012. január 17., kedd

Sziasztok!

Pap Eszter vagyok, 18 éves (1993).  Azért kezdtem el írni ezt a blogot, hogy beszámoljak a versenyeimről, edzőtáboraimról, egy-egy kiemelkedőbb edzésről valamint életem fontosabb szegmenseiről.
Amit tudni kell rólam: Budapest szívében, a Margit-szigeten triatlonozom versenyszerűen.
2004 őszén kezdtem űzni ezt a sportot a Triatlon Villám csapatában. (www.triatlonvillam.org) A mindennapos edzések monotonitását sok külföldön és belföldön zajló edzőtábor, verseny töri meg.

A Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnázium padjaiban töltöm a délelőttjeimet (ha épp nem edzőtáborban vagyok) ahol az órarend nem mindennapi kialakításával segítenek, hogy minden edzésen részt tudjunk venni, anélkül, hogy kimaradnánk a tananyagból. Idén 12. évfolyamosként nem lesz könnyű dolgom, de igyekszem, hogy a tanulás ne menjen a sportteljesítmény rovásásra... :)
Nem sokára jelentkezem.

1 megjegyzés: