2012. április 21., szombat

Junior EB - Eilat

Eilatba jöttünk Junior Triathlon Európabajnokságra. Nagy reményeket fűztem ehhez a versenyhez, mivel tavaly az előkelő 3. helyen értem célba és büszkén állhattam a dobogóra bronzéremmel a nyakamban. Idén úgy vágtam neki, hogy ennél már csak előrébb végezhetek. Sajnos ez nem így történt. 18. lettem és nagyon csalódott voltam.
Amikor kiutaztunk minden rendben volt. Erősnek éreztem magam. Jól mentek mind az átmozgató mind pedig az erős edzések. Az idő is remek volt: ragyogó napsütés, tikkasztó meleg, amit sokan nem bírnak, de én nagyon kedvelem. A tenger hőmérséklete is éppen ideális volt enyhet adott a nagy melegben,   20-22°C-ra saccolom. Csütörtökön részt vettünk a junior briefingen, majd este a tészta party-n. Pénteken nem túl korán keltünk és mindenki önállóan, saját belátása szerint reggelizett, készülődött. Check in-re együtt mentünk, majd ismét szétváltunk és irány a depó. Melegítettünk, majd a rajt előtti felsorakoztatásnál találkoztunk ismét. 49-es rajtszámmal indultam. Ez eléggé a végén volt a mezőnynek, ugyanis 51 rajtoló volt. Nem lehetett helyet választani, szépen sorba állítottak minket. A rajt befutással történt. Az úszás elején nagy harc, ami az első bójánál megismétlődött és csak a második bója után, a part felé úszásnál lélegezhettem fel és úszhattam saját tempót. Mindeddig kerülgetésből, verekedésből állt a verseny. Úszás után egy 310 méteres sprint, ugyanis a depó ilyen távol volt a tengertől. Bringára ugrás és lehet neki nyomni. Második bolyba kerültem. Ennek nem örültem, mert elég távol volt az első boly és az első körön ugyan hoztunk rajtuk egy keveset, a hátralévő bringázáson csak távolodtak tőlünk. Futáson maxon mindent beleadtam. Egy német lány felfutott az első csapatra, de nem bírtam az ő tempóját. Egy-két leszakadó embert lehetett összeszedni, aztán még egy hajrá a cél előtt a 18. helyért. Nagyon elfáradtam és nagyon elkeseredtem, de levontam a tanulságot és az a célom, hogy javítsak a hibáimon, hogy feljebb kerülhessek és idén is a tavalyi kiváló és eredményeimhez méltóan szerepeljek.

Vasárnap még egy mix váltón indultunk. Úgy láttam ez a többieket nem nagyon érdekli, ami nagy butaság, mert érmet szerezhetünk egy EB-n. Ehhez képest mindenki úgy állt neki, hogy esélyünk egyenlő a nullával. Ez elég lehangoló volt. Ennek ellenére én minden tőlem telhetőt megtettem. A mi csapatunkat nem értékelték, mert két magyar csapatot indítottunk és csak a jobbat veszik számításba.

Így telt ez a hét az izraeli Eilatban a Vörös-tenger mellett. Lejjebb még találtok pár képet!
Hotel Americana medencéje

Pálmasor

Esztike

Új tetkó! Persze csak ideiglenesen

Innen rajtoltam







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése