2012. április 10., kedd

Marokkó - Afrika kupa


Nagy izgalommal készültem Marokkóba, Afrika kupára. Este érkeztünk Casablanca repterére (Vanek Margit és Ákos, Dudás Eszter, Tóth Tomi és én) Megvártuk a később érkező Faldum Gábor, Czigány Andris, Király Isti triót és csak ezután indulhattunk tovább.

Még 300km-es buszozás várt ránk Larache-ig. Hajnali kettőre értünk a szállásra. Mindenki elfoglalta a szobáját és aludt reggelig. Reggelizni a szomszédos kávézóba mentünk, oda kaptunk ugyanis reggeli jegyet. Negyed órás várakozás után hozták ki az omlettet. Ekkor úgy döntöttünk ide nem érdemes jönni. Reggeli után kipakoltuk a bicókat és irány a pálya. Megnéztük, hogy hol fogunk kijönni a vízből, hol lesz a depó, bejártuk a kerékpáros pályát és ezzel egyben a futópályát is. Este fél nyolcra mentünk briefingre. A tésztapartit nem vártuk meg, mert az kilenctől lett volna és senki nem akart sötétben bóklászni a városban, mert nem volt túl bizalom gerjesztő a környék. Hazafelé elkezdett fájni a hasam. Vacsora előtt hánytam is, de a tapasztaltabbak tanácsára legyűrtem pár falatot a vacsorából, ami hajnalban ki is jött. Sajnos a verseny napjára sem múlt el a hasfájás, a reggelit kihagytam így elég legyengült állapotban indultam melegíteni. A rajt 11-kor volt, de csak elméletben. Meg kellett várnunk ugyanis amíg az amatőr mezőny teljesíti a kerékpáros távot. Így aztán délben úsztunk át a rajthelyre, miután már fél órája mindenki neoprénben feszített. A víz hideg volt, kezem, lábam lefagyott. Kijöttünk a vízből, felsorakoztunk, majd engem utolsóként szólítottak be. Ahogy igyekeztem felállni a "rajtvonalhoz", körülbelül 3 méterre lehettem amikor hirtelen hallom az "On your mark" felszólítást, majd rögtön utána a rajtjelet. Nagyon meglepődtem, de siettem behozni a hátrányt. Sajnos minden hiába egyedül úsztam végig. Depózás jól sikerült, de addigra már jól elment a mezőny. Kerékpáron leköröztek, így a szabály értelmében számomra befejeződött a verseny. 


Nagyon csalódott vagyok hiszen nem erre készültem, és a betegség valamint a szervezési káosz is megnehezítette a dolgomat.




Szemből rajtoltunk, itt jöttünk ki















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése